Hola nois i noies!!!


Com esteu? Espero que tots estigueu bé i amb moltes ganes de continuar aprenent.

Durant aquests dies que no ens podrem veure, aniré posant algunes tasques perquè quan tornem, puguem continuar treballant com sempre.

Des d'aquí, amb un gran SOMRIURE, us dic que ho esteu fent molt bé i que aviat ens veurem les cares somrients entrant per la porta de la classe.

SOMRIURES nois i noies de 5è!! TOT ANIRÀ BÉ 😊💗

⇲Podeu fer comentaris en l'apartat que trobareu a sota de cada entrada👇
Sobretot poseu el vostre nom abans de fer el comentari, per saber qui sou😉


Comentaris

  1. Hola Lidia, estic una mica avorrida d'estar a casa. Espero que no s'allargui més.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola! Això esperem tots! Mentrestant, aprofita per fer allò que més t'agradi i així farem passar el temps molt més ràpid...

      Elimina
  2. Respostes
    1. Hola Lídia! jo tinc moltes ganes de veure't, i d'anar al cole.
      Estic molt cansat dels meus germans

      Elimina
    2. Hola Martí!! Jo també tinc moltes ganes de veure't. Aviat podrem tornar a compartir molts moments guais :)

      Elimina
  3. Ja ser com es fa el quadrat amb tres línies.
    Dibuixes un quadrat amb tres línies a dintre.
    Taxaaaaaannnn!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Martí, sóc la Lidia.
      Ah...Sí...??? Genial!! Ben fet ;)

      Elimina
  4. jo vaig fer el mateix pero he dir que mel va xibarla meva germana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!! Recordeu de posar el nom perquè jo sàpiga qui sou!
      Això és trampa!! El pròxim enigma has d'intentar solucinar-lo tu sol/a ;)
      Lidia

      Elimina
  5. Hola! Soc el Jordi Pérez y estic avorrit perque ja no se que dibuixar! Tinc moldes ganas de veure a tota la clase i a tot el cole!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Jordi!! Són moltes hores a casa, i el dibuix és una bona manera d'expressar com et sents. Guarda'ls i podràs fer un diari de "Confinament" amb tots els dibuixos d'aquests dies. Quan tornem, ens els podràs ensenyar. Ànims!! ;)

      Elimina
  6. Soc el Jordi Pérez un altre cop. A! Jo també se fer el quadrat amb 3 líneas perque era una pregunta trampa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!! Síii Jordi, us havíeu d'adonar que la pregunta tenia uan interpretació diferent. Ben vist!! :)

      Elimina
  7. Hola Lidia soc la Júlia i a poc a poc he trobat idees per combatre l'avorriment, com per exemple dinar en una haima al mig del menjador , o per qui tingui un jardí o un balcó gran muntar una petita tenda de camping a fora i passar la nit allà o també jugar a jocs de taula, i sino busquem al senyor google!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júlia!! Doncs sí... Són moltes hores a casa i una acaba fent de tot. M'agraden les teves idees!! I tal com dius, Mr.Google sempre ens pot ajudar una mica... Molts ànims:)
      Lidia

      Elimina
  8. Julia!Hola!
    M'agradaria fer les teves idees però es que tinc 4 germans mes grans que no pararan de donar la vara.Però jo ja he fet el de la tenda de càmping.

    ResponElimina
  9. Hola Martí entenc perfectament això dels germans, i si vols mes idees a qui ten dic una: ja que se que als nens de la classe os agrada el futbol, os recomano amb la família jugar a futbol amb una pilota feta de paper de plata al mig del menjador .i per qui tingui jardí amb una pilota normal o també de paper de plata.

    ResponElimina
  10. Moltes gràcies Júlia, ho intentaré provar.
    Moltes gràcies, i espero veure'ns al cole.

    ResponElimina
  11. Hola , jo també he trobat idees per no avorrir-me a casa , us puc donar idees per no estar avorrits , jo durant aquests dies taaaaant intensos he començat a fer un munt de coses per no avorrir-me , mireu, podeu fer:

    -Fer una tenda de càmping petita al balco , jardi , o en una sala de casa on hi capiga la tenda, i us hi passeu una nit o mes alla, es molt divertit!

    -Podeu fer un word o powerpoint i tot seguit ensenyar-lo a la vostra família o als vostres germans!

    -Fer crispetes al microones i veure una pel·lícula amb la teva família.

    -Fer receptes , com galetes , pastissos , amanides , macedònies i si algun dia voleu pizza , no cal que la compreu, tan sols necessiteu la massa i tot seguit hi fiqueu el que us vingui mes de gust i finalment la poseu al forn 12 minuts a 200 graus i tachaaan!
    la pizza esta servida!

    -També podeu llegir i si no us agrada llegir feu un petit esforç i tot seguit us enganxareu a l'historia i de cop us encantara llegir i el millor es endinsar-te a l'historia !!!

    -Podeu fer esport com a minim 20 minuts cada dia.

    -si us agrada corre...
    cap problema!!!
    aneu fent voltes per la casa o el pis i si voleu fer una excursió, tampoc hi ha ningun problema!!! us vestiu de excursionistes :amb gorra , motxilla de muntanya i pícnic i si teniu dos balcons com nosaltres feu una excursió passant del balco 1 al balco 2 i vigileu si teniu una gos o gat a casa, en el cami poden ser les besties que no paren de empaitar-vos i vigileu mooooolt amb l'escalada del sofa!!!

    Adeu!!!
    Espero que us divertiu amb les propostes que us he fet!!!
    =)

    ResponElimina
  12. Hola Lidia i companys, soc en Marc Sabater, tinc moltes ganes de estar amb vosaltres i compartir estones boniques, us trobo molt a faltar, una abracada de part meva per a tots, fins aviat que tot pasarà ràpid.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada