Setmana 15-19 de juny- Una sorpresa cada dia

Hola noies i noies!!

L'última setmana de curs... Com m'agradaria poder acabar-la amb vosaltres a l'aula, tots junts,
fent-nos abraçades de les nostres💕🔗

Estaríem tots i totes nervioses pensant en la festa de final de curs, en el ball...👯👯👯

Però no és així i intentaré que aquesta setmana sigui especial💫
👀Estigueu atents al bloc cada dia!!

DIVENDRES, 19 DE MAIG

L'últim dia nois i noies!! Ha passat tot un curs, que ben segur recordarem per moltes raons...

Ahir va ser molt guai veure-us a gairebé tots i totes i compartir una estona amb vosaltres, fins i tot vam poder conèixer algunes mascotes!!🐈🐕🐾

Només desitjar-vos un gran estiu ple de petites coses que us facin gaudir cada dia del món.😊

Avui us deixo un parell de cosetes, la primera és una part de nosaltres i l'altra és perquè us la mereixeu. 👏💪

Heu brillat molt aquest curs i seguireu brillant el curs vinent.💫💫💫

Una abraçada gegant💛

Lidia




DIJOUS, 18 de JUNY

Avui és el dia!!! Tenim trobada virtual!! 👏👏👏Us espero a les 16 h

Només haureu de clicar en l'enllaç o copiar-lo i enganxar-lo en la barra superior del cercador. Anireu a parar a una pàgina on haureu de clicar a "Entrar a la reunió".

💥IMPORTANT!!

✔No oblideu que necessiteu tenir activada la càmera per veure'ns (sigui a l'ordinador, tauleta o mòbil)💻📱
✔Feu servir els auriculars per sentir-nos millor👍
✔Poseu el micro en apagat per no colapsar l'àudio i l'anirem activant en ordre per poder parlar tots🔕

Fins la tarda nois i noies!!👋

A les 16 h, cliqueu la imatge per entrar a la videotrucada
🔽

📌Us deixo l'enllaç aquí sota, per qui el vulgui enganxar en el cercador d'internet:

https://meet.google.com/juf-pzcs-ofi


DIMECRES, 17 DE JUNY

Bon dia nois i noies!!👋
Anem a per la sorpresa d'avui... Espero que rebi molts likes!!😉😅

Lidia💛
Cliqueu la imatge
🔽




DIMARTS, 16 DE JUNY

Hola nois i noies!!🙋

Aquí teniu la sorpresa d'avui, cliqueu el regal🎁
Espero que us agradi...😉

Lidia💛
🔽


DILLUNS, 15 DE JUNY

De moment, avui us deixo un vídeo que espero que us agradi💛

Cliqueu la imatge👇

💥💥💥 I ara us proposo una activitat: EL MUR DELS RECORDS💭💭💭

Aquest curs ha passat volant, i ha acabat d'una forma ben diferent a la que esperàvem... Però sempre recordarem moments que han estat especials per raons diferents👬👭👫

Per tant, us demano que cadascú de vosaltres penseu en un moment especial del curs que recordareu sempre. Per exemple:

💬Un moment en què vas riure molt...
💬Un  moment en què vas ser feliç perquè vas fer feliç a algú...
💬Un moment en què vas aconseguir alguna cosa que pensaves que no aconseguiries...

📌Aquest redord l'heu d'escriure en el Mur dels Records.

COM HO FAREM?

✔Quan cliqueu la foto, s'obrirà una pantalla com la de la imatge.

✔Aquesta pantalla és el mur (padlet). 

✔Per escriure en el mur, mireu la cantonada dreta a la part de baix, i veureu un signe de 
Cliqueu i s'obrirà un rectangle on podeu escriure: Heu d'escriure el vostre record i sobretot el vostre nom!! Quedarà gravat en el mur.

✅ Ha d'estar escrit abans d'aquest dimecres, 17 de juny!!

Cliqueu per entrar al MUR DELS RECORDS


  
🙋 I per acabar...

✔ Aquesta setmana, rebreu un correu per explicar-vos que el pròxim dijous 18 de juny, per la tarda farem una TROBADA VIRTUAL!!  💻 📶
Sí!!!! intentarem a través del Meet, poder-nos veure i explicar-nos mooooltes coses😀

Ens anem veient pel bloc!! Mireu cada dia!! 👀

Lidia😙










Comentaris

  1. Tinc moltes ganes de fer la trobada virtual i explicar una sorpresa que tinc moltissimes ganes de compartir amb tots i totes .����

    ResponElimina
  2. Hola Lidia , quines ganes de fer videotucada !!! espero que ens ho passem molt bé , també tinc ganes de ensenyar el gat ( si hem deixa que l'agafi!��)

    ResponElimina
  3. Hola a tothom!!!!!! M'agrada molt el vídeo! Tinc moltes ganes de fer la videotrucada!
    Adéu ������

    ResponElimina
  4. Em moro de ganes de veure-us a tots i a totes. Feia molt de temps que no ens veiem.
    A casa no és que m'ho passi molt bé la veritat.
    Una abraçada molt forta a tothom i fins al dijous a la tarda.
    Adeeeeeeeeeeeeeeeu!!!

    ResponElimina
  5. Hola tots i a totes , tinc moltes ganes de fer videotrucada !!!
    La sorpresa d'avui es genial!!! m'ha agradat molt ����

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!! M'encanta que us vagin agradant les sorpreses... I sí!! Demà videotrucada!!

      Elimina
  6. Hola Lídia!!!! Et dono moltíssims likes!!!! ��❤

    ResponElimina
  7. Hola Lidia avui encara tinc mes ganes de fer videotrucada amb tos , tinc ganes de veure els/les amics/amigues i a tu Lidia!! ����

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aina, jo també tinc moltes ganes de veure-us!!!

      Elimina
  8. Que tingueu un bon estiu tots i totes que us ho passeu molt be!!

    ResponElimina
  9. Espero que tingueu un bon estiu!
    Petons!!!!!!!!����������������������������

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon estiu Maria!! Gaudeix moltíssim! T'envio una forta abraçada

      Elimina
  10. moltissimes gracies per la sorpresa d'avui m'ha agradat molt i sempre la guaradare , espero veu-rens tots i totes l'any que ve os desitjo un bon estiu . ����

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Júlia!! I tant, d'aquí res estem tots junts un altre cop!! Bon estiu bonica

      Elimina
  11. Hola Lidia ����‍♀️i a tots i totes����‍��‍��������‍��‍���� , espero poder-nos veure l'any que ve i que ens divertim molt tots junts , espero que tingueu un estiu�� divertit .
    Lidia , les sorpreses✨ m'han encantat i son genials espero poder veuret l'any que ve

    ResponElimina
  12. Hola Aina!! Em fa molt feliç saber que t'han agradat les sorpreses, estan fetes des del cor. Una braçada molt forta bonica!! Gaudeix a tope de l'estiu!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada