30 de març - Català - Plans individualitzats

Hola!! 🙋Espero que estigue bé i amb ganes de treballar una mica!!😉

Avui, primer de tot, haureu de fer una lectura i després una activitat d'ortografia.
Cliqueu les imatges i us adreçaran a les activitats.
Endavant!💪

👉LECTURA
👉ORTOGRAFIA



I ara... 1,2,3 Escrivint!! 👉  Fes un text de 8 línies sobre el següent TEMA:
                                               
                                                       "El meu últim regal"
                                                       ⇒Fes-te preguntes:
- Regal material o emocional?
 -El reps o el fas? Què i a qui? Quan?

💭 Inspira't creant un espai que t'agradi, posa't la teva música preferida... Deixa volar la imaginació!!😉

(Pots fer el text en un full en blanc o en un word, amb l'ordinador. També li pots afegir un dibuix)
📁 Guarda'l per quan tornem a l'escola!

Comentaris

  1. JO HE ESCRIT AIXÓ:
    El meu últim regal.
    El meu últim regal me'l va fer la meva mare, ve ser el FIFA 20.Encara no m'ha arribat però tinc moltes ganes de que arribi perquè fa temps que el vull.
    Me l'han regalat al 31/3/2020.Fa temps que miro vídeos de FIFA 20, i ara per fi el podré tenir, i així podré competir amb el meu germà.
    AIXÓ ÉS EL QUE HE ESCRIT JO. ESPERO QUE T'AGRADI. ESPERO VEUREN'S EL MÉS DORA POSSIBLE

    ResponElimina
  2. Hola Martí! Tu has de fer les activitats del títol que trobaràs al bloc, on diu 30 de març -Català. I has fet les dels nens amb Plans indiviualitzats (els que fan materials diferents a l'aula).
    Mira't l'entrada al bloc amb el títol que t'he dit i veuràs que hi ha unes activitats d'un text que hi ha al llibre de català i després has de fer tel text però amb unes altres característiques. Mira-t'ho i em dius alguna cosa quan ho hagis fet ;) Ànims!!
    Lidia

    ResponElimina
  3. Hola Lidia soc la Júlia i en el tex "El meu últim regal" he escrit sobre
    un viatge a Roma. espero veure-us a tots ven aviat

    ResponElimina
  4. Hola Júlia! Això vol dir que el regal va ser emocional, de tots els països i ciutats que visitem, ens emportem records i vivències que ja formaran part de nosaltres per sempre. Ja tinc ganes de poder-lo llegir. Per una altra banda, tot i que el comentari està en aquesta engtrada, suposo que hauràs fet la que diu 30 de març, català. Aquesta, que diu Plans individualitzats, és per als nens i nenes que fan algunes feines diferents a l'aula.
    Lidia

    ResponElimina
  5. si , he fet el de 15 línies i mi he passat dallo mes be escrivint!=)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada