30 de març - Català

Hola de nou nois i noies !!🙋😊
Per fer la tasca d'avui necessitareu el llibre de coneixements de català.
A la pàgina 65, llegiu la lectura "Les granotes tropicals".
Propostes:
👉Busqueu imatges de granotes tropicals per observar els colors que poden presentar.
👉Investigueu quins usos té el verí de les granotes tropicals.

I ara... Us presento 1,2,3 Escrivint!! 👉  Heu d'escriure un text de 15 línies sobre aquest TEMA:
                                                    
                                                     "El meu últim regal"🎁
                                                     
                                                      ⇒Fes-te preguntes:
- Regal material o emocional?
 -El reps o el fas? Què i a qui? Quan?

(Pots fer el text en un full en blanc o en un word, amb l'ordinador. També li pots afegir un dibuix)
📁Guarda'l per quan tornem a l'escola!

💭 Inspira't creant un espai que t'agradi, posa't la teva música preferida, i ... Deixa volar la imaginació!!😉

Comentaris

  1. Hola Lidia tinc moltes ganes de venir a l'escola i divertirnos molt , jo he fet el text del ``meu ultim regal´´ sobre Ainamonia i Demonpaola amb el seu gatet Demomiskis.

    Tinc moltissimes ganes de tornar a veure els meus companys i amics!

    =)

    ResponElimina
  2. Hola Aina! Seguramenmt t'haurà quedat un text genial, el títol ja em sembla super original!
    Jo també tinc moltes ganes de tornar a l'escola, i continuar aprenenent tots junts. :)
    Lidia

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada