Proposta i informacions sobre el bloc

Hola !! 🙋
Nois i noies de 5è, he pensat que aquests dies de confinament a casa, podríeu preparar un
POT DELS BONS MOMENTS.
                                                       La idea és la següent:


⇨Agafeu un pot i el decoreu com volgueu.
⇨Cada dia hi posareu algun moment que hagueu viscut i que volgueu recordar.
⇨Quan tornem a l'escola, els podeu portar i ensenyar-los.
L'objectiu és que passats aquests dies tan intensos, i en què segurament haurem viscut moments de tot tipus, puguem obrir aquest pot i llegir aquelles coses que ens han passat. Segurament li donarem un valor que no ens imaginàvem💟


💥💥💥 He afegit alguns apartats en el bloc:
👉MEDITACIONS
👉ENS RELAXEM: MANDALES
👉QUADERNS DE MATES
👉ENGLISH ACTIVITIES
(Els trobareu a la part dreta del bloc)
💭Recordeu d'anar mirant el bloc, perquè hi aniré afegint cosetes

Comentaris

  1. Hola Lídia , soc l'Aina i ja he decorat el meu pot dels bon moments , encara no li he ficat ningun paper però la decoració es genial!!!
    Es un pot de llenties i la tapa l'he decorat amb zelo de bombolles i a sobre una figureta de l'obelix enganxada amb silicona calenta , també al mig del pot he fet el meu nom també amb silicona calenta , i una cinta a dalt del pot i una a baix.
    I una pregunta Lídia , si portem el pot a l'escola s'ha de quedar allà per sempre o mel puc tornar a emportar a casa??? Es que jo el vull a casa.

    Gracies
    tinc moltes ganes de tornar a entrar a la classe i divertir-me molt amb els meus companys i tu !!!
    =)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!! Que bé!!! M'alegro moltíssim que t'hagis animat a fer el Pot dels bons moments, estic desitjant veure aquesta decoració que m'expliques ;) Sobre portar-lo a l'escola, és perquè l'ensenyeu als companys i pugueu explicar com us heu sentit posant la noteta cada dia, però és vostre i el tornareu cap a casa.
      Una abraçada virtual gegant!!!!
      Lidia

      Elimina
  2. Hola Lidia soc la Júlia i ja he fet el POT DELS BONS MOMENTS i ja he ficat la primera nota.espero veu-rens molt aviat.

    ResponElimina
  3. Hola Júlia!! Que guai que t'hagis animat a fer-lo. Crec que t'agradarà molt i t'ajudarà a veure totes aquelles coses boniques que ens passen cada dia, però que sovint no ens parem a pensar-les i valorar-les.
    Una abraçada virtual moooolt forta!!
    Lidia

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada