Setmana del 18 al 22 de maig- Faig una maqueta

Hola nois i noies!🙋

Primer de tot us vull felicitar per com ho esteu fent! 👏👏👏
Us envio una abraçada gegant💓                  Cliqueu   🔽



💭Aquests dies he pensat molt en les nostres xerrades, en aquells temes que proposàvem i creaven diàleg, en coses que passaven i que ens ajudaven a reflexionar...  Converses que ens ajudaven a ser millors com a persones i com a grup.

Recordava un dels nostres lemes:

💛TOTS SOM DIFERENTS I AQUESTES DIFERÈNCIES ENS FAN SER ESPECIALS💛

☝Per això m'agradaria que mireu aquest video i m'expresseu de la manera que volgueu què sentiu en veure'l. Podeu escriure, dibuixar, potser a algú li surt un rap ... 😉

No fa falta que feu res si no us surt, potser en teniu prou només amb veure'l.
Espero que us agradi!😍

   Cliqueu per veure el vídeo  🔽


💬Si voleu aprofundir en el que ens vol transmetre el video, cliqueu el 🐭





I ara, aquí teniu la proposta per aquesta setmana: 👇


Us recordo que cal seguir les instruccions de les tasques, mirar els enllaços que afegim i tenir cura de la presentació. Gràcies! 😀

La data límit d'entrega és divendres dia 22 de maig.


TASCA 1: FAIG UNA MAQUETA

1.Què necessito:

·      Cartrons, envasos brics, plàstics, petites fustes, escuradents, botons...

2.Com ho puc fer:

Abans de començar busco un lloc de casa on deixar els materials que utilitzaré, ja que trigaré més d’un dia en acabar-la.

·      Planifico quins materials necessito.
·      Faig les instruccions de muntatge amb els passos que he de fer.
·      Prenc notes dels canvis que he de fer que no havia previst a l’inici.
·      Faig fotografies del procés.

3.Puc sonsultar:

👀Clica les imatges per veure vídeos de com fer maquetes

Per fer un avió👇





Per fer una ciutat👇





4.Comprovo si

·      He fet una planificació del que he de fer per fer la maqueta pas a pas.
·      He decidit els materials que necessito i si no els tinc, els he substituït per altres.
·      He fet fotografies del procés de construcció o he gravat un vídeo
·    Els meus familiars entenen les instruccions i si alguna cosa no l’entenen la milloro o modifico.


5. Com ho compartiré


  • Envia'm les instruccions i fes fotografies del procés o de la construcció.
  • Perquè sigui més divertit, pots compartir-lo amb els teus amics i amigues. Pots proposar-li com a repte a un altre company o companya perquè la faci.

TASCA 2: M'ENTRENO EN MATES 🔢🔛

👉Us deixo unes fitxes per practicar una mica les operacions combinades.
Us les podeu imprimir o fer-les en un full, com us vagi millor. Em feu foto i llestos!



💫Recordeu que en la columna lateral del bloc, teniu enllaços a diferents activitats per continuar treballant continguts que hem fet a classe. 

Ànims!!💪


AUTOAVALUACIÓ



Comentaris

  1. Hola Lídia!!!
    M'agraden tots els deures que poses, pero aquest m'agrada molt!! Tinc lunes ganes de començar...!!!!
    Petons ������

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Maria!! M'alegro molt que t'agradin les tasques. Les poso amb a intenció que us ho passeu bé aprenent. Que guai! Gràcies per fer-m'ho saber! Petonets bonica

      Elimina
  2. Hola Lídia
    m'ha encantat la primera activitat de muntar una maqueta, es genial i es molt divertit����
    mi he passat genial fent-la ! i la de mates també estava molt be.
    Molts petons��

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Júlia!! Que bé que t''hagi agradat tant! La intenció de les tasques és que us ho passeu bé a a vegada que esteu aprenent. Gràcies per fer-m'ho saber, per mi és important! Una abraçada gegant

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada