Setmana 8-12 de juny - M'AGRADA...

Hola nois i noies!🙋

Aquesta setmana, la proposta està pensada per conèixe'ns una mica millor.
Coneixe'ns a nosaltres mateixos.💕🙇

Us proposo una cosa... Pareu un moment. Sí, pareu. I penseu...💭💭💭
Quines coses feu en el vostre dia a dia ? Quines coses us agraden de la vostra vida?

📝Feu un escrit on hi hagi frases curtes que sempre comencin per M'AGRADA... 
I afegiu una foto vostra on estigueu fent alguna cosa que us agradi! 📷

Desitjo que aquesta activitat ens ajudi a adonar-nos que la nostra vida està plena de coses boniques que ens fan ser qui som i com som💛


✅ La data límit d'entrega és el divendres 12 de juny.

✅ Recordeu fer bona presentació i seguir les instruccions.


Començaré jo...😉

Cliqueu el meu avatar
👇




Comentaris

  1. Hola nois i noies!
    Els que heu provat d'entrar al document i no podíeu, ja està arreglat!!
    Lidia

    ResponElimina
  2. m'ha encantat aquesta activitat ! a estat molt be ! 😀😘❤

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada